13 جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (سلام‌الله علیها)، مادر قمر بنی هاشم حضرت عباس(ع) و بزرگداشت بانوی بزرگواری است که زندگی خود را وقف حمایت از ولایت نمود و با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام در زمره فداکارترین مادران و همسران شهداست و این روز نیز به نام روز تکریم مادران و همسران شهداست. انسانهایی که با تربیت فرزندانی شایسته حماسه هشت سال دفاع مقدس را آفریدند.

به همین مناسبت به احترام مادرانی که جوانان و فرزندان خود را برای حفظ اسلام و انقلاب تقدیم کردند؛ می گوییم همه ی زندگی و آسایش و امنیت و دینمان را مدیون شهدای شما و فداکاری های شما عزیزان هستیم. شمایی(مادرانی ) که تمام هستی تان را در راه باورهایتان تقدیم کردید. امروز، روز تکریم مادرانی ست که به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و زینب گونه آنروز در حماسه هشت سال دفاع مقدس فرزندان خود را برای حضور در جبهه ها آماده و تشویق می کردند تایک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن نیفتد؛ و امروز با ندای لبیک در جای جای نظام انسانی در جهان، در هر نقطه ای که صدای مظلومی نه تنها شنیده بلکه حتی لحظه ای احساس شود حضور یافته و تا پای جان پیرو حق، عدالت و انسانیت ایستاده اند.

انسان هایی از تبار مردان و زنان محمدی، علوی، فاطمی، حسنی، حسینی و ... و در حقیقت خدایی که انشاءالله ما نیز ادامه دهنده ی راه ایشان و از پیروان واقعی آنان هستیم تا برپایی پرچم حکومت و عدالت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی روحی و ارواحنا فداک.
در این روز، ایثار و فداکاری و صبر و پایداری این مادران آسمانی را گرامی می‌داریم.




بازدید : 81
[ 1397/11/30 ] [ ] [ نویسنده : کتابخانه شهید شرافت شوشتر ] | نظرات (0)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب تراکتور
  • وب افزیـــش اطلاعات
  • خرید بک لینک
  • وب میم فاف