ا حسا س مى كنم كه تحمل درد و غم و خطر و مصیبت در راه خدا مهم ترین و ا سا سى ترین لازمه تكامل در این حیات است. معتقدم كه زندگى در خوشى و بى غمى، لذت و سلامت، امن و نعمت آدمى را فاسد و منجمد و بى ا حساس میكند. براین اساس می ىبینم كه جوانان ما در جنوب و بیروت، سرشار از ایمان، مبارزه، محبت و فداكارى هستند، در مقابل بعلبك كه برا ى تقسیم منافع در كشمكش و اصطكاك با همدیگرند!

 

 

هجوم دائم بر جوانان ما در جنوب، ضرب و شتم، خطر و قتل، ترس و عدم امنیت و درد و غم، آ نها را پاك و مصفا كرده. خودخواهى ها، شهر ت طلبى ها و خودنمایى ها را سوزانده... و در عوض روح رضا و توكل و قبول خطر، محرومیت و حتى شهاد ت در جوانان نضج گرفته ا ست. با توجه به حقیقت را در جنوب شرح دهم: » جوانان حركت « فوق، یعنى ا ستقبال همه خطرات و مشكلا ت با طیب خاطر، مى خواهم بعضى از حالات حال ما، در جنوب مثل مو ج است، همیشه در تلاطم و بالا و پایین رفتن... گاهى همه چیز تیره و تار می شود، همه روزنه هاى امید كور مى گردد و ترس و وحشت بر همه جا سایه مى افكند. اژدهاى مرگ دهن باز مى كند كه همه را ببلعد و همه دشمنان با هم پیما ن مى بندند كه خون ما را بریزند؛ و شرف و كرامت ما را نابود كنند. صداى حق را خفه نمایند و جنایت و فساد، دروغ و تهمت و خیانت را بر اجساد و افكار و عقول مسلط كنند. همه راه ها بسته مى شود؛ دشمنان خونخوار پیروزى خود را جشن مى گیرند و آ ن طور مغرور و مست، عربده مى كشند كه گویى همه عالم در قبضه عفریتى آ ن ها اسیر شده است. روزهاى تیره و تارى بر جوانان ما میگذرد كه فکر مى كنند، دیگر هیچ امیدى نیست و هیچ راه نجاتى جز شهاد ت وجود ندارد... و شب هایى تیره تر از روز... و حشتناك و غم انگیز و دردناك...

و این ایام... قهقرا ى زندگى و حضیض موج، منتهاى خوشى، پیروزى و امید جوانان ما در جنوب است. سرنوشت ما در جنوب همچون موج در تلاطم و پایین و بالا رفتن است. دائما از اوج به حضیض و از حضیض به اوج در حركتیم... و این بزرگ ترین آزمایشى ا ست كه خدا بر ما مقدر كرده ا ست... و من از او مى خواهم كه به ما توفیق دهد از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون بیاییم.




بازدید : 131
[ 1398/02/04 ] [ ] [ نویسنده : کتابخانه شهید شرافت شوشتر ] | نظرات (0)
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب تراکتور
  • وب افزیـــش اطلاعات
  • خرید بک لینک
  • وب میم فاف